8 januari 2010.

2010-01-08 14:27:21 Vardag 0 kommentarer.

Första dagen i skolan idag, efter ett alltför skönt jullov. Inget vidare, måste jag erkänna. Nu kommer all press igen, usch, och jag som vet att jag har en hel del kvar att plugga på från tidigare terminer. This is going to suck.

I nättras var tanken att jag och Rasmus skulle stanna uppe och se på film hela natten. Bra idé tänkte jag, för då kommer man vara så trött ikväll att man automatiskt vänder tillbaka på dygnet... men icke! Klockan 03.15, ca, så blev jag sömnig och "poff" sa det, så sov vi ändå. Jaja, det får gå, haha. 

Nu sitter jag och pillar på en ny bloggdesign, för en gångs skull går det framåt också. Har några små idéer, men får väl fiska runt efter lite mer inspiration känns det som. Har nog ingen ork att göra en überdesign denna gång heller, tålamodet är bra men kort... ehe.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0