6 januari 2010.

2010-01-06 00:31:35 Vardag 0 kommentarer.

Ibland har jag så otroligt dåligt tålamod känner jag. Efter att jag och Rasmus hade sett Donnie Darko igår så frågade han en massa saker hela tiden, eftersom han inte förstod filmen. Donnie Darko är ett mästerverk i mina ögon, så den diskussionen får han ta med någon annan känner jag. Haha. Någon som faktiskt kan förklara den utan att bli frustrerad. Aa, jo.

Anyway, sitter ännu hemma hos älskling, har nyss kollat på ännu en av mina favvofilmer. Gissa vilken det blev? Mm. The butterfly effect. Den är så sjukt bra.

Nu kom Rasmus ut ur duschen, så nu ska jag gå och pussa på honom. Over and out!




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0