3 Januari 2010.

2010-01-03 14:46:51 Vardag 1 kommentarer.

God morgon, eller god eftermiddag kanske. Har inte tagit mig upp ur sängen än, förutom för att gå på toa, men vad gör det på en söndag? Ska kanske, möjligtvis, förhoppningsvis fixa lite frukost nu. Sedan blir det att kolla på Donnie Darko, för att friska upp minnet lite innan jag ska se uppföljaren... Ärligt talat så har jag väldigt låga förväntningar på den, eftersom det känns som en väldigt dum idé att göra en uppföljare över huvud taget. Inte ens samma regissör osv. Nej, uppföljaren S. Darko känns inte som en hitfilm. Får väl se sen.

För övrigt så saknar jag Rasmus fruktansvärt mycket.




Kommentarer
Therese skrev:

Donnie Darko är bra! :)

2010-01-03 17:40:32
http://babustyle.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0