25 januari 2010.

2010-01-25 19:48:25 Foto 0 kommentarer.



Dålig update i helgen, så sammanfattar det kort nu... I lördags kväll var det fest med Tanja, riktigt roligt! Visade sig att jag kände/kände till folket som var där också, så det var nice. Fick i mig lite för mycket, bl.a. tequila (hu!) och mådde inge vidare när klockan blev runt 12. Hem och sova tidigt, haha. Mådde ännu sämre igår, söndag alltså, så tur var det att min älskade pojkvän var generös och bjöd på pizza, läsk och chips. Hela dagen spenderades sedan i sängen med film och mys, så jag ska inte klaga. :)

Lekte även med Ralle en stund i lördags, fick lära mig hans systemkamera lite. Tog ett tag att få in allt, trög som jag är... haha. Kul i alla fall, så nu har jag lånat den av honom och kan knappt hålla fingrarna borta från den. Jag kommer bli deprimerad när jag ska lämna tillbaka den. Jag skämtar inte.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0