20 januari 2010.

2010-01-20 16:16:52 Vardag 0 kommentarer.

Dagens humör: Småirriterad, trött, ledsen.
Dagens mående: Ont i huvudet, annars frisk.
Dagens borde: Plugga, som vanligt.
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens klädsel: Jeans, svart långärmad tröja.
Dagens planer: Plugga, kanske träffa Rasmus.
Dagens vill ha: Jobb, systemkamera, årskort på träningscentret.
Dagens längtan: Sommar, värme. Lycka.
Dagens fundering: Om det blir historieprov imorgon, eller om det blir framflyttat...
Dagens beroende: Inget, tror jag.
Dagens tråkigaste: Skolan, folk som är sura och snö.
Dagens roligaste: Ehm... när jag berättade en sak för Milla. Om en person. Haha!
Dagens låt: Marilyn Manson - (alla deppiga låtar.)

Jag satt förut och funderade på vad jag skulle skriva i mitt blogginlägg. Efter flera timmar(!) kom jag på att det är skitsamma, jag behöver inte nödvändigtvis vara intressant jämt... Eller ofta. Jag tycker om att skriva av mig, det är anledningen till att jag ens har en blogg. Skriva av mig. Och för att kunna minnas saker. So what, om jag är tråkig? Doopy doopy doo, who fucking cares...




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0