Ibland måste man få göra ingenting.

2010-02-02 15:02:50 Vardag 1 kommentarer.

Yes, vaknade strax innan 7 imorse, trots min ledighet, tog mig upp och åt frukost med Rasmus som så duktigt kom hit i tid. Sedan dess har jag varit vaken, legat i sängen och gjort i stort sett ingenting. Har dissat två av mina vänner som ville träffa mig till och med (vänner jag annars är ganska angelägen om att få träffa). Men, jag hade bestämt mig redan för flera dagar sedan att det här skulle vara min dag, utan krav från något håll. Skönt.

Så, nu lutar det åt en lång, varm dusch och sedan popcorn, saft och en film (eller några avsnitt av Vänner, we'll see).




Kommentarer
mathilda skrev:

sv. hur kan man inte älska den filmen ? :) fin blogg du har ! :D

2010-02-03 22:09:15
http://mathildaeriksen.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0