Alla ♥ dag.

2010-02-15 11:24:38 Vardag 2 kommentarer.



Gårdagen spenderades med pojkvän, of course! Riktig mysdag med film och alldeles för mycket sötsaker, haha. Under dagen smockade vi i oss en halv tårta, fyra bakelser, godis, läsk, mat, 3 bullar och saft. Lagom, inte sant? 

Vi låg även och kollade på Jeff Dunham, Arguing with myself och Spark of insanity. Mycket av det har man ju sett på youtube, men det blir lite annorlunda när man kollar två och en halv timme i sträck. Se dem om ni inte gjort det. :) Peanut är bäst!

För övrigt så bakade jag skitgoda bakelser igår (se höger bild, ovan). Vet inte om den ser så god ut på bilden, men det kan jag försäkra er om att den var. Yummy. (Och åh så lätt att göra! (Att jag brände allt en gång har inte med saken att göra)).

Rasmus Söderlund.




Kommentarer
matilda skrev:

hej! vilken fin blogg du har. lust att följa varandra via bloglovin? :)

2010-02-15 11:33:19
http://matildakristinaa.blogg.se/



Milla skrev:

så söt bakelse :) vill också ha haha.

2010-02-15 13:10:43
http://millaag.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0