9 februari 2010.

2010-02-09 16:20:55 Vardag 0 kommentarer.

Det måste vara något fel på mig. Bloggdesignmissbrukare? Satt uppe till klockan 4 imorse och designade, sedan sov jag till klockan 10. Efter endast 6 timmars sömn så bestämde jag mig för att börja designa igen. What the fuck? Yes, och nu har jag suttit här i sängen i över 6 timmar och gjort just det. Härligt... Bra sätt att spendera en ledig dag på? Haha. Ja, det är ju tur att jag kan underhålla mig själv i alla fall. Det är ju inte alla som kan... ;)




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0