Filmtips.

2010-08-05 11:06:26 Filmtips 3 kommentarer.

Filmer markerade med ett  är rekommenderade.

Watchmen
(action, 2009, med bl.a. Malin Åkerman och Jackie Earle Haley). Tummen upp för att den var snyggt gjord. Två tummar ner för att den var långtråkig. Förstod inte riktigt denna film, kunde inte koncentrera mig på att se den klokt heller. 2½ timme lång, föör lång. Nej, jag måste nog säga att jag inte gillade den. [Läs mer om filmen]

 An american haunting (thriller, 2005). JA! Jag gillar den som fan. Inte så läskig som jag hade hoppats, men det gör inget, det behövdes inte ens för att göra filmen bra. Den var dock obehaglig, på flera sätt. Tycker inte att den var särskilt förutsägbar och slutet var minst sagt oväntat. Precis i min stil. Puss på det. [Läs mer om filmen]

One hour photo (thriller, 2002, med bl.a. Robin Williams). Storyn är obehaglig, men jag fastnade inte riktigt för filmen ändå. Hade inga problem att ta mig igenom den dock, så lite bra var den kanske. Haha. Njo, godkänd. :) [Läs mer om filmen]

The children (rysare, 2008). Väldigt förutsägbar och väldigt äcklig, men läskig? Njaa. Jag är inte ett särskilt stort fan av blodiga scener, it's just not my cup of tea. Tyckte inte att filmen var särskilt bra, men den var dock inte tråkig. Alltid något. [Läs mer om filmen]

Population 436 (thriller, 2006, med bl.a. Fred Durst). Ingen film som direkt fastnar i minnet, vilket tyder på att den inte kan ha varit särskilt bra, speciell eller ens överdrivet dålig. Den var nog mest bara blaahhh. Ungefär. Förutsägbar var den också. Waste of time. [Läs mer om filmen]




Kommentarer
Denice<3 skrev:

Hur gammal är du då?<3

2010-08-05 11:26:28
http://Denicehedstrom.blogg.sed



im not someone else, im just my self skrev:

sovit gott :)?



Kolla på min blogg om det finns någon likhet mellan mig och en bild :)

2010-08-05 12:09:14
http://abouutmylife.blogg.se/



claudia skrev:

sv: jora :)

watchmen har jag men jag har aldrig kollat på den. det kommer jag nog aldrig göra heller. ^^

2010-08-05 12:34:04
http://qlaudiia.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0