8 augusti 2010. Kind of.

2010-08-09 01:08:48 Vardag 2 kommentarer.

Jajaja, egentligen är det 9 augusti nu... men för mig ändras inte dag förrän efter jag har sovit. För mig är det ännu söndag.

Igår blev det krogen med Sanna och hennes pojkvän, idag blev det jobb i 9½ timme (smått bakis). Fint det (?). Just nu ligger jag i sängen och har sjukt ont i fötterna efter allt springande jag har gjort på jobbet idag, jag skämtar inte - jag känner hur det dunkar i hela fötterna. Mest av allt vill jag sova nu, men tragiskt nog så är det redan mindre än 7 timmar tills jag vaknar igen. Jag längtar redan tills jag får lägga mig i sängen imorgon kväll, åhhhh...

Liz, out!




Kommentarer
ssstrom! :) skrev:

SV: då är vi två, den sitter bra på kroppen



sånt där är så jävla jobbigt, när man är as trött å vill sova, men man tänker bara på hur länge man kmr få sova innan man ska upp igen :P

2010-08-09 09:46:41
http://ssstrom.blogg.se/



matilda haglund skrev:

söt blogg!:)

2010-08-09 14:25:36
http://matildahaglunds.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0