15 april 2010.

2010-04-15 23:13:49 Vardag 1 kommentarer.


Niclas. ♥

Pratade med kusin i tele förut, en ganska lång stund faktiskt. Vet inte vad som hände med min blyghet och telefonfobi, för jag tvekade inte att låta honom ringa och var nog inte överdrivet tyst, tror jag... Åh, och om jag inte nämnde det så har jag aldrig träffat människan. Aldrig någonsin pratat med honom förut. För inte så länge sedan så visste jag inte ens att han fanns. Anyway så behövde jag det här samtalet tydligt, för jag blev på sjukt bra humör efter. Härlig kusin, indeed. Lyckades dessutom övertala honom att han ska komma hit i sommar, så ja, det ser vi fram emot som fan! Om han ångrar sig får han stryk. Lite i alla fall. Mm, jo. I'm so glad I found you.

Imorgon är det praktik, anställningsintervju och umgås med Rasmus som gäller. Wish me luck. God natt nu.




Kommentarer
Niclas skrev:

Aaw du e söt du:) klart jag kommer i sommar:D skulle inte tveka en sekund:) ser fram emot å sitta där o käka hamburgare medans du jobbar;) haha nej men de ska bli kul:) älskar dig kusin<3

2010-04-16 15:37:50





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0