Filmtips.

2010-04-03 22:38:58 Filmtips 1 kommentarer.

A perfect getaway (thriller, 2009). En ganska bra film faktiskt, småspännande och med en väldigt oväntad twist i slutet. Klart godkänd. :) [Klicka här för att läsa mer om filmen]

Flickan i källaren (rysare/thriller, 2008). Äckligt tråkig jävla film, fick kämpa för att hålla mig vaken men lyckades ändå inte. Har ännu inte sett klart den och kommer troligen inte göra det heller. Waste of time. Dåligt skådespeleri och väldigt händelselös... Se den inte, vad ni än gör! [Klicka här för att läsa mer om filmen]

Fatal desire
(thriller, 2006). Till en början var det feel good blandat med spänning, men jag vet inte. Den nådde inte riktigt ända fram för mig. Ganska bra film ändå, förstörs en aning av slutet. [Klicka här för att läsa mer om filmen]

The crow: wicked prayer (action, 2005, med bl.a. David Boreanaz, Edward Furlong, Tara Reid). Otroligt snygga skådespelare, framför allt David Boreanaz ♥, är anledningen till varför jag ens väljer en sådan här film. Filmen i sig var helt okej, kändes en aning platt i handlingen ibland, men duger att kolla på. [Klicka här för att läsa mer om filmen]

The tattooist
(skräck, 2007). Helt okej, just för att temat i filmen var tatueringar. Lite annorlunda på ett bra sätt. Som skräckfilm var den inte särskilt speciell, inte direkt något som svetsar sig fast i minnet. Godkänd i alla fall och slutet drar upp betyget en aning. :) [Klicka här för att läsa mer om filmen]


Ingen film nådde riktigt ända fram för mig den här gången, så rekommenderar ingen.




Kommentarer
matilda skrev:

A du har också sett a perfect getaway, den är såå bra :D

2010-04-04 08:34:46
http://matildakristinaa.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0