10 april 2010.

2010-04-10 10:38:23 Vardag 0 kommentarer.



Gammal bild, men gillar den. Vill bara klargöra att jag nu för tionde gången på ett halvår har bytt hårfärg - and now I'm back to blonde. Nåja, jag är kanske inte blond än, mer gulaktig... men jag är på rätt väg i alla fall. Mitt hår hatar mig. Jag, som klippte mig häromdagen, behöver klippa mig igen (och det har jag ju verkligen pengar till nu, host host...). Anyways, ska gå och lägga i silverinpackning nu och hoppas på att det gör någon nytta i mitt hår. Wish me luck peeps!




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0