Take my thoughts for what they're worth.

2009-09-21 12:21:09 Vardag 2 kommentarer.

I helgen var jag och Rasmus hemma hos honom i Näs, det var mys! Var ute och gick en lång sväng i lördags, klättrade över staket och gick över åkrar och busade oss. Plockade majs gjorde vi också, jajemen! Jag var helt fascinerad av det, att se en majskolv växa sådär. Haha. Man trodde nästan inte att det skulle finnas majs där under när man skalade dom, men jodå. :D Dom var till och med ätbara, kan ni tänka er.

Vi påbörjade en film också, men tack vare för lite plats på hårddisken så ville filmen inte fortsätta så vi fick inte se klart den. The amityville horror hette den i alla fall och den var riktigt bra, det jag såg av den vill säga, så förhoppningsvis kan jag se klart den någon annan gång! :) Någon som sett den eller?

Puss på er!


Mjau.





Kommentarer
simon skrev:

klart ja vill säg bara till

2009-09-21 18:27:29



Papps skrev:

Popkornsfält, visst e de fint

2009-09-21 20:45:28





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0