Pheew...

2009-09-01 17:37:39 Vardag 3 kommentarer.

Jag orkar inte skolan. Jag har tre skrivuppgifter kvar att göra på svenskan från förra terminen (varav en innebär att jag måste läsa en hel bok också) och en uppgift på matten, dessutom den där jäkla uppsatsen på engelskan. Utöver det så ska man komma ihåg vad som sägs på alla andra lektioner och göra småarbeten där också. Jag tror aldrig jag blivit trött på skolan såhär fort, och jag tror aldrig jag sett min klass så skoltrött. Whoa. Men jag ger inte upp, inte än!

Snart ska jag leka med Rasmus, och sussa med honom ikväll. Mys!

Ha det gött, som älsk brukar säga.


Mjau.





Kommentarer
Mogge skrev:

Har ni osså, Ulrika, Cecila, Margareta o Lars i Eng C?

Margareta som inte kan engelska för fem öre, Ulrika o Cecilia som är Hitler o Göbbels o Lars som är hur skön som helst:D

2009-09-01 19:33:52



Din mamma skrev:

Vilken rasmus menar du? Din pojkvän eller ditt ragg?

2009-09-02 20:13:06



Liiz skrev:

svar på kommentar: Jag har inget ragg, så antagligen menar jag väl min pojkvän?

2009-09-04 01:16:52
http://slaveformyownbullets.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0