Counting the days.

2009-09-23 17:12:34 Vardag 0 kommentarer.


6 veckor och 5 dagar kvar nu! Är fortfarande lite fundersam över hur länge man kan behöva köa för att få en riktigt bra ståplats. Vad säger ni? Jag riskerar i alla fall inte att hamna långt bak, så kort som jag är! Haha. Nej, långt fram, nära denna underbara man ska det vara. Jag längtar, verkligen.

Sitter och försöker plugga lite nu. Komiskt nog så är uppgiften att skriva blogg, haha! Ska skriva och resonera om vad rädsla är. Är ganska nöjd med början faktiskt, så det är väl bara att kämpa på! Satsar på MVG (vilket jag kommer få utan större ansträngning, you'll see.) Blir det bra betyg kanske ni får se en snutt av den här. ;)

Saknar Rasmus <3

Har förresten ett till citat från Manson, som är riktigt bra, där han uttrycker hur trött han är på ryktena som går om bandet. Det är awesome. Lägger in det senare! :)


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0