Trafiken är galen.

2009-10-20 20:02:44 Vardag 0 kommentarer.

Igår såg jag och Ralle en tjej bli påkörd när hon gick över vägen vid ett övergångsställe. Det sjukaste av allt var att hon sa att hon mådde bra, förutom lite värk i benet, och egentligen ville hon inte ha så mycket mer hjälp. Jag sa dock till henne att ambulansen skulle komma och hämta henne så att hon fick kolla upp sig, för vem vet hur dåligt hon kunde ha mått senare? Njae. Som tur var så lyssnade hon på mig. Däremot så tog hon inte förarens personuppgifter eller något, sa bara "nae det behövs inte", med ett leende. Sjukt. Jag skulle ha anmält direkt!

Nog med tråkigheter nu. Idag, nyss för att vara exakt, har jag och älsk varit på Hemmakväll och hyrt filmer. Gissa hur många? Haha, 10 st! Vi stod (satt) där och valde filmer i 1½ timme, rekord för oss. Jo, jag är filmgalen, jag vet. :)

I söndags tog jag mig inte ur sängen på hela dagen, låg mest och deppade för mig själv. Haha, nej, riktigt så illa var det kanske inte. Såg en film på förmiddagen, Familj på väg, eller Runaway vacation som den heter på engelska (komedi, 2006, med bl.a. Robin Williams). Den var ganska rolig faktiskt! :) Gillar man komedier så tycker jag att den är sevärd, definitivt.

Igårkväll såg jag och Rasmus Creep (rysare, 2004). Se den inte. Dålig. Kändes inte som att det hände särskilt mycket, seeeegt. Nej, se den inte.

Familj på väg (runaway vacation)
Creep



Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0