And I feel like taking off.

2009-10-08 14:28:59 Vardag 0 kommentarer.

Tänk att det alltid ska finnas roligare saker att göra när man måste plugga. Jag konstaterade förut att jag har en eller flera saker att plugga på i alla ämnen. That's right, alla ämnen. Ändå sitter jag och kollar facebook och skriver blogg. Har öppnat word, kollat lite på sidan, men sen tog det stopp. Koncentrationssvårigheter kan man nog lugnt säga att jag har. Blä.

Igår hyrde jag och Rasmus film(er), på hemmakväll. 4 skräckisar/thriller och en kärleksfilm. Först kollade vi på The Mist (rysare, 2007). Jag satt hela tiden och undrade om den inte skulle ta slut snart, eftersom den kändes förutsägbar och typisk och... tråkig. Den blev överdriven. Som en Stephen King-film brukar kännas. MEN - ni borde se den. Den har det hemskaste slutet jag har sett på länge, det gjorde hela filmen värd att ses. Jag grät som ett litet barn. Hu. Efter det kollade vi på Definetily, maybe (komedi, 2007). Den var väl sådär småmysig som kärleksfilmer brukar vara. Kan inte påstå att den sticker ut från mängden direkt, men den var väl bra.
Någon som sett någon av filmerna?

Snart slutar Rasmus, så då kommer han hit och myser med mig och kollar på mer film. :) Mys!

Nu ska jag verkligen försöka plugga. Ehm. Ja. Tänk vad skönt det skulle vara att åka iväg ett tag, bara glömma bort verkligheten en stund. Det behöver inte ens vara utomlands. Ett mysigt vandrarhem i Stockholm och att skämma bort sig själv några dagar skulle räcka. Jag och Rasmus och några dagar iväg från verkligheten. Ja tack.


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0