Grattis syster!

2009-10-05 18:52:39 Vardag 1 kommentarer.


Köpte nya underkläder i lördags. We like? :). Har även insett att mina bh:ar börjar bli för små. Igen. No good. Med tanke på att jag inte ens kan slänga underkläder som inte passar längre så vill jag inte behöva köpa ännu en ny storlek.. men vad ska man göra då? Trycka lite och hoppas på att allt sitter som det ska? :D haha.

"Won't you kiss me on that midnight street,
sweep me off my feet,
singing ain't this life so sweet?"

Klarade förresten engelskaprovet förra veckan! VG/VG+ woho!

Gissa vem som kommer här och har en motorbak? Det är Alex, hipp hurra hurra hurra! Det är Alex, hipp hurra hurra hurra! Det är Alex, hipp hurra hurra hurra för dig! (För att världens bästa syster fyller år idag. "25" år, igen. Haha.) <3


Mjau.





Kommentarer
Alexandra skrev:

Sötnos! :) <3

Tänka sig att man kunde bli 25 två år i rad.. :P



Skitsnygga underkläder!!!!

Nästan så jag blev lite avis. Hmpf. :S

2009-10-06 11:31:53





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0