Are we having fun yet?

2009-10-09 15:25:12 Vardag 1 kommentarer.

Kolla in länkarna! Jag skrattar varje gång jag ser det här:
- Fågelturken
- Fågelturken och katten
- Hamster i hjul
- Sneezing panda
... och småflinar lite åt det här (animerat):
- Alien song
- Pinsam "fyllefest"
- Kycklingtennis

Kan väl även nämna att jag och Rasmus kollade på Secret Window (Thriller, 2004, med bl.a. Johnny Depp) igår. Den bygger på en historia av Stephen King och är riktigt bra! I like. Bra twist där i slutet också, ganska oväntat.

Ska snart laga mat, hade hoppats på lite sällskap av pojkvän men det ser inte så ljust ut. Hm.


Mjau.





Kommentarer
Marie skrev:

haha det är ju dom vi brukade titta på xD . Btw så glömde du lampporren ;)

2009-10-09 19:22:06





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0