Too tired to care about a headline.

2009-11-11 15:56:16 Vardag 0 kommentarer.

Trött, ont i huvudet och inte överdrivet glad. Toppendag, va? Hade studiebesök på fornsalen imorse, halvsegt. Hungrig var jag också. Tråkig projektarbetestid efter det. Mm.

Nu ska jag nog fixa en macka, sen väcka älsklingsrasmus som ligger och sover här bredvid mig och kolla på någon film. Förhoppningsvis känner jag mig mig gladare efter det, så kanske kommer ett till inlägg ikväll, haha. We'll see. Förresten så kom ett av mina clubkort med posten idag, woho! :)


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0