Space och halvkassa låtar.

2009-11-03 22:36:14 Vardag 0 kommentarer.

Beställde en extern hårddisk häromdagen, så idag kom den finally! :) 913 GB extra utrymme är inte helt fel. Nej. Jag vet dock inte vad jag ska fylla den med, film antar jag? Surprise, haha. Det blir bra det. Min dator kommer bli glad på mig när han äntligen får lite space.

"Let's pretend you're mine
we could just pretend, we could just pretend
You got what I like
you got what I like, I got what you like
Oh come on, just one taste and you'll want more
so tell me what you're waiting for
Come on baby, we ain't gonna live forever
let me show you all the things that we could do
I know you wanna be together
and I wanna spend the night with you
with you
So come with me tonight,
we could make the night last forever
"

Ibland spelar det ingen roll att låtar är halvkassa, för texterna kan vara helbra ändå. I värsta fall får man väl sitta och läsa texterna om och om igen ifall man inte klarar av musiken... (Ja, man kan ju göra så, men det är inte rätt!) Haha. Humor ja.

That's all folks! God natt, sov sött, dröm om småkryp ni mött.


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0