I wanna rock right now!

2009-11-25 18:58:05 Vardag 1 kommentarer.

Dj Jazzy Jeff & The Fresh Prince - I wanna rock

Sitter här med Marre, trevligt! :) Vi har så roligt. Jag lovar. Var på stan en sväng nyss, lika spännande som vanligt.

Hade även utvecklingssamtal idag, det gick riktigt bra. När vi sitter där och pratar om hur skoltrött jag är och att jag ska sänka kraven på mig själv så kommer hon och säger att hon gärna vill skriva tre bokstäver i mitt svenskabetyg. Awesome, haha.

Saknar Rasmus. ♥ Blähh på det.




Kommentarer
papps skrev:

Vilka tre bokstäver då? söt.....eller? ;-)

2009-11-25 19:10:07





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0