Grattis pappa!

2009-11-07 11:35:21 Vardag 1 kommentarer.

För det är ingen vanlig dag, för det är pappas födelsedag! Hurra, hurra, hurra! :) Egentligen så är hela helgen pappas, för ni har väl inte glömt fars dag imorgon, va? Ska hem till pappa sen, runt 2-tiden. Trevligt.

Såg avsnitt 7 och 8 av One tree hill igår också (säsong 7), så nu ska jag vänta på att ett nytt avsnitt kommer ut bara... Kanske ska börja se någon annan serie under tiden? Har hela Vännerserien på datorn, eftersom Jenny var så snäll och gav mig den, så kanske ska kolla igenom den... Känns dock lite segt, eftersom man sett så pass mycket på TV. Mm.

Bye for now.


Mjau. ♥




Kommentarer
Kristina skrev:

åh, kan inte jag få vänner av dig någon gång (A) min syster har alla på dvd men det är skönare att ha på datan och se när man vill :D

2009-11-07 13:22:05
http://kriistiinaaa.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0