...and every day I can't wait to die.

2009-11-18 12:07:05 Vardag 0 kommentarer.

Jag har varit urusel på att blogga den senaste veckan, I know. Fyllde år i fredags, hade en toppenkväll med min älskade syster! Ska lägga upp någon bild på det snart, så fort hon orkar skicka dem. ;) I lördags mådde jag ganska obra, om man säger så. Lyckades även ramla i trappan i lördags, smidig som jag är! Oturligt nog var det en stentrappa också. No harm done, though. :)

Inatt gick jag och lade mig halv 2, gick upp halv 7 i morse och hade sedan nationellt prov, uppsats, i tre timmar. Awesome, huh? Gick relativt bra dock, tror jag. Nu är jag trött, mår smått illa och saknar Rasmus kramar. Ska kolla lite på 902 10 och hoppas på att han hör av sig snart. ♥

Lägg även märke till några små förändringar i min bloggdesign! :)

Your face brings me death every day,
and every day I can't wait to die.
Bury me, love, bury me.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0