2012.

2009-11-19 23:04:53 Filmtips 1 kommentarer.

Var på bio igår, med Ralle, och såg den omtalade 2012 (med bl.a. John Cusack). Hade väl inte så höga förväntningar på den innan, kändes inte riktigt som min typ av film, I guess. Så fel jag hade! Den var superbra, verkligen. Påminde mig om The day after tomorrow vs. Titanic goes apocalypse. Ungefär. Haha. Den var sjukt snyggt gjord, den var spännande, den var... väldigt bra. Jag rekommenderar er att se den. Även om ni kanske inte gör det på bio. ;) Mm. Se den. Jag tyckte verkligen om den. (Ralle hade lite annorlunda åsikter dock, men strunta i honom, haha). :)

Själv tror jag inte riktigt på det där att jorden kommer gå under i december 2012, men lite småskraj kommer man väl vara ändå när det närmar sig... haha. Jag tror nog mer på Newton som sa att jorden går under 2060. Vad säger ni, kommer vi utplånas om 3 år?




Kommentarer
Malin skrev:

Jag tror inte heller på 2012, vet itne riktigt när jag tror att det kommer ske men det kommer garanterat att ske om vi ändrar på våra vanor tyvärr...

2009-11-19 23:13:28
http://malinassarsson.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0