You're so fucking special, I wish I was special.

2009-05-07 13:04:48 Vardag 1 kommentarer.

"I see you standing here, but you're so far away
I'm starving for your attention.
Every single day, I find it hard to say:
I could be yours alone.
I'm stretching but you're just out of reach
You should know, I'm ready when you're ready for me
"

Jag älskar min syster jättemycket och jag är glad att hon finns, hon är bäst i världen. Jag är stolt över att vara så lik henne, både till utseendet och hur vi beter oss, vet ni varför? Jo, för att hon är en jättefin person på alla sätt och vis. Hon förstår mig och lyssnar på mig, hon ger mig råd, och jag kan alltid komma till henne och prata. We'll be together while the planet dies, we'll never say goodbye. <3

Would it be wrong to tell you that I miss you?
Jag funderar på att sluta... ge upp... låta dig vinna. Om jag skulle fråga dig hur du egentligen verkligen vill ha det, och be dig tänka igenom det ordentligt... Nej. There I go, thinking of you again. Jag går sönder av det här. Jag vill bara att du ska bry dig. Jag hatar dig. There's a fine line between love and hate, one slip and you might fall over on the wrong side. Försvinn. Snälla.

Dessutom så tycker jag att det är tragiskt att jag blir kallad slampa och falsk till tusen, när det är en annan person som beter sig som den gör. Visst får folk tycka precis vad dom vill om mig, det gör inte mig något, men man kan hålla det för sig själv istället för att sprida ut massa skit. Dessutom så ser personen ut som en ko, så den har inte så mycket att säga till om. Haha. :)

"Ta mig till kärlek, ta mig till dans. Ge mig något som tar mig någonstans."

Nu ska jag inte slänga ur mig fler tankar för tillfället, ska tillbaka till skolan strax. Fail!


Mjau.




Kommentarer
Alexandra skrev:

Åh älsk, va fint! =) Vi ska alltid, alltid, alltid ha varann! Älskar dig! <3 Å tala om för mig vem som säger dumma saker, så jag kan ge dem stryk! morrar

2009-05-08 23:37:43





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0