Falling to the depths, can I ever go back?

2009-05-02 12:16:48 Vardag 0 kommentarer.

Jag var extremt dålig på att kolla på film under April, men anyway:
♣ Hoppet - Enligt mig så är den tråkig och väldigt typisk. Svensk är den också. Usch, nej tack.
♣ Män som hatar kvinnor - Skitbra! Finns inte så mycket mer att säga om den, den var verkligen jättebra. Se den.

Dansuppvisning idag. Om ca 5-6 timmar. Gahh. Jag kan väl fortfarande inte påstå att jag ser fram emot det eller att det ens ska bli lite roligt - nej, jag har inte lyckats lära mig dansen än. Däremot så ser jag fram emot att träffa Marre. :)

Jag känner inte mig själv längre,
jag vet inte vem jag är eller vad jag gör
I varje handling speglas någon annan
Någon jag inte känner igen
Och jag är rädd, jag är rädd för mig själv.

Valborg spenderades hemma hos Micke med massa folk, det var ganska kul. I guess.


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0