And now I must forget you.

2009-05-11 16:12:55 Vardag 0 kommentarer.

Imorse gick jag upp vid halv sju ungefär, för att duscha och så, och kände mig jätteduktig - för att sedan vid halv åtta komma på att jag inte har några lektioner förrän kvart över 12... Haha, vilken miss.

"Your scream won't penetrate my insecurities, my heart stopped beating when you first said that you loved me."

I helgen var jag med Ralle, ensamma hemma hos honom. Haha, i lördags fick vi lust att hyra film, så vi gick till hemmakväll och hyrde 5 filmer som vi sedan spenderade lördagkvällen/söndagsmorgonen med att kolla på. Efter att vi hade sett på den sista filmen fick vi lust att se ännu fler filmer, så vad gjorde vi? Hyrde 5 till, ja. Vi hann däremot bara se 2 av dom under söndagen, så vi har ännu 3 kvar att kolla på. Förresten så är Ralle söt. :)

Somehow I need you to go, forget our memories, forget our possibilities.
Take all your faithlessness with you, just give me myself back and don't stay.
I don't need you anymore, I don't want to be ignored, I don't need one more day of you wasting me away.

Jag hade hoppats på något...
Jag har bestämt mig. Jag tänker inte kämpa om det inte finns något att kämpa för. Jag känner mig lycklig med det valet för tillfället. Jag kände mig inte lycklig med det imorse och inte igår, säkert inte imorgon heller, men just nu. Det känns härligt. Don't you dare turn my world upside down again. Jag längtar efter att slippa träffa dig i några månader, för jag ska klara det här, du ska bort ur mitt liv. Åh va bra det låter nu. Jag vill hålla kvar den här känslan, inte fega ur. Inte tappa kontrollen. Inte bry mig.


Mjau




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0