Tell me when I'll finally see your shallow heart for what it is.

2009-05-20 18:38:48 Vardag 0 kommentarer.

Jag insåg idag att jag helt har tappat greppet om skolan och jag vet inte hur jag ska hinna ikapp med allt. Tre uppgifter att göra i svenska, en i samhällskunskap, en i karaktär, en i engelska (plus ett prov). Idag är det tre veckor och två dagar kvar till skolavslutningen. Jag ligger på gränsen till IG i två ämnen, kanske tre till och med. Jag vet bara inte hur jag ska hinna med att fixa allt. Any ideas?

För övrigt så är jag grymt rastlös just nu, men å andra sidan så har jag ingen ork att hitta på någonting egentligen. Har haft saker att göra varje dag den senaste veckan så det blir tråkigt och ensamt dom närmaste dagarna antar jag. Träffade Söderlund söndag, måndag och tisdag förresten. Det var pretty awesome!

"I hate myself for loving you
I turn my head away
But my heart will remain
'Till the day I learn you're No Good for me
"


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0