My pain is not ashamed to repeat itself.

2009-05-30 18:28:19 Vardag 1 kommentarer.

Känner att det är dags för ett nytt inlägg, men jag får hjärnsläpp och vet inte vad jag ska skriva.

"I'll break off my own arms,
sharpen my bones,
stab you once for each time I thought of you.
"

Var på stan idag med Marre, köpte ny bh/trosor och ny bikini. Great! När jag kom hem sen så var jag tvungen att räkna hur många bhar jag har, men tråkigt nog så har jag bara 28 st. Fler ska det bli, I promise! Känner även på mig att jag behöver rensa bort några som är för små, men jag får ångest bara av tanken på att behöva slänga något. Hjälp.

Fest hemma hos Greger igår, med Jonas och folket (med folket menas Mogge, Nelly, Marre, David, osv.) Söderlund var med mig dit också, det var great. Kvällen började segt och slutade med att jag somnade så fort jag la huvudet på kudden, men allt där emellan var skitkul! :)

Har även lovat att citera Marre i min blogg, trots att det inte kommer låta ett dugg roligt nedskrivet. Anyway, häromdagen så satt hon och kollade på min bakgrund på mobilen (en bild på Söderlund), och helt plötsligt sa hon helt seriöst och utan att röra en min "Vilken ful bakgrund du har." Det lät grymt roligt!

"If you're sleeping, are you dreaming?
If you're dreaming, are you dreaming of me?
I can't believe you actually picked me.
"

(Och jag känner mig förvirrad, jag kan inte tro på dig trots att jag verkligen vill. Det känns för bra för att kunna vara sant, I guess, och jag väntar bara på att du ska göra mig illa igen.)


Mjau.




Kommentarer
Brunböön skrev:

Du skall kanske inte vänta på att bli sårad?

2009-06-04 20:02:22





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0