If you jump I'll let you fall.

2009-03-09 16:21:14 Vardag 3 kommentarer.

Först och främst, medan jag ännu kommer ihåg det, så ska ni få mina filmtips. Här är alla jag kollade på i februari:
- All the boys love Mandy Lane / Sämsta skiten jag har sett på länge.
- The others / Jag visste redan innan hur den skulle sluta, så det var inte så hemskt spännande.. För övrigt så var den helt okej.
- The messengers / Inte bra. Jag satt hela tiden och undrade vad den egentligen handlade om...
- Bedtime stories / Jättesöt, helt klart sevärd! :) och jag äääälskar marsvinet!
- Yes man / Helskön film! (Lite störande bara, att det alltid ska handla om att killen blir kär i en tjej och det blir problem där.)
- Quarantine / Ehh... nej tack? En film om rabies med skådespelare som överspelar. Visst låter det bra? Nej.
- Sex drive (unrated) / Haha, helt störd typ, kul på sina ställen.. Skulle väl inte direkt rekommendera den, om det inte är någon som har riktigt tråkigt ;)
- Bratz the movie / Bra, om man är lite yngre kanske.. En film om vänskap som överlever allt. (Som om det skulle existera i verkligheten.)
- December boys / I like it, a lot! Plus att Daniel Radcliffe är snyggo. Se den :)
- Almost famous - the extended cut / Bra! Och trots att den är 2½ timme lång så är den inte seg.

Ni får gärna, mer än gärna till och med, ge filmtips till mig också. Eller säga vilka man absolut inte behöver se. ;)

I helgen så var jag och Ralle ensamma hemma hos honom hela helgen. Det var massa mysigt, vi lagade mat och kollade film och så :). Just nu ligger jag i sängen och slappar, funderar på om jag ska se någon film... ELLER, så ska jag plugga, vilket jag verkligen behöver (men jag har ingen ork till det. Inte idag. Inte imorgon. Aldrig någonsin.)

o Liiz hjärta Ralle, 764 dagar ♥
o Marilyn Manson ♫
o
 94 dagar till skolavslutning & sommarlov :)
o 109 dagar till Metaltown (?)
o 249 dagar tills jag är 18




Kommentarer
beatricejakobsson skrev:

snygg blogg!

2009-03-09 22:16:58
http://beattriicee.blogg.se/



Tuben skrev:

Sex Drive är ju askul! :)

Introt är så jävla bra :D

2009-03-11 10:17:29



M skrev:

åh fanns ju flera där som jag vill se :) får ta mig i kragen nu till att se dem. Ex. bedtime stories :D

2009-03-11 12:24:20
http://parola.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0