This love we share was never made to die.

2009-06-08 13:24:57 Vardag 0 kommentarer.

Sitter hemma i min säng nu, är ledig idag. Har varit hemma en halvtimme och har redan lyckats få i mig en tallrik kräm, tre muffins och två kex. Håller på med ett glas saft också. Det är helt sjukt vad mycket jag äter ibland, there's no stopping me. Tur att jag skulle behöva lägga på mig några kilon då, haha! :) Kan dock inte förstå hur jag fortfarande kan väga 44 kilo, jag borde i alla fall ha gått upp något kilo dom senaste veckorna, men icke. Märkligt det där.

I helgen var jag hemma hos Rasmus ute i Näs. (Lägg märke till att jag nu skriver Rasmus istället för Söderlund!). Det var mysigt, men ganska långtråkigt eftersom vi typ inte hade något att göra. I fredags kväll var vi ute och åkte bil med hans vänner, (Aron, Tomas, Tobbe, Morgan och på slutet någon annan tjej också). Det blir ganska trångt när man ska trycka ihop sig 7 personer i en bil måste jag säga, men vi överlevde, blev lite klämda bara. Haha. I lördags var vi ute och gick med Pepsie (hunden) i två timmar på eftermiddagen. Rasmus den jäveln fick in mig på ett ställe där det var massa kor, och ansåg att jag skulle ha förstått att det fanns kor där bara för att det var en grind in dit. HAH! Snacka om att jag var rädd, kor är jätteläskiga. Speciellt när dom springer mot en, trots att dom ser ut som spån. När vi kom hem åt vi glass och senare på kvällen kollade vi lite på film. Igår, söndag alltså, åkte vi in till stan igen. Jag gick hem i några timmar, men gick hem till Rasmus på kvällen igen och sov där. <3

"I never meant to brag, but I got him where I want him now
it was never my intention to brag, to steal it all away from you
but god, it just feels so good, 'cause I got him where I want him right now
"

Förresten så saknar jag papi, jättemycket.


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0