If we try one more time, maybe somehow we'll survive.

2009-06-21 17:55:22 Vardag 2 kommentarer.

Det är sjukt tomt här nu, i mitt rum. Hos mig. För mindre än två timmar sen låg Rasmus i min säng, men nu är det bara tomt. Det känns inte bättre när jag tänker på att det är 5 dagar tills jag kan träffa honom igen, nej. Jag får väl försöka få veckan att gå fort på något sätt, antar jag. Yay?

Midsommar spenderades med Marie, Aron och Rasmus. Vi satte oss i närheten av ÖB en stund först, men blev snabbt kalla och uttråkade så vi gick ner mot almedalen istället. Däremot så hann vi inte vara där särskilt länge eftersom det började regna, så vi fann tak vid o'learys och där stannade vi resten av kvällen. Det var riktigt roligt faktiskt! :)

We've had our ups and downs, but I want you to know that I can't let you go. Rasmus Söderlund, jag älskar dig. <3

Förresten så märkte jag och Rasmus en läskig sak förut. Det kom fram att han vill att hans barn ska heta Alexander och Michelle (SAMMA NAMN SOM JAG HAR VARIT BESTÄMD FÖR SEDAN I ÅTTAN!) Jätteläskigt. Av alla namn i världen man kan välja på så har vi valt exakt samma två namn. Vad är oddsen för det? Grymt. :)

Nu får jag väl ta och städa upp lite i mitt rum, känns som att det behövs. Sucks. Resten av dagen ska jag göra absolut ingenting, bara sitta i mitt rum (och sakna Rasmus som en galning och lyssna på hans halvdåliga musik). Imorgon tar jag tag i mitt liv igen.


Mjau.





Kommentarer
Ralle skrev:

Haha fan va coolt att ni valt samma namn :) precis som du sa, av alla namn, haha

2009-06-21 23:35:19



Alexandra skrev:

Du får leka me mig så går tiden fort ;)

<3

2009-06-21 23:43:34





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0