Maybe I'm just overreacting.

2009-07-02 13:57:59 Vardag 0 kommentarer.

Senaste:

Låt du hörde: Mimikry - 500 mil
Film du såg: Rocky, tror jag

Mat du åt: Frukost :) kräm och mjölk

Kram: Nelly igår

Puss: Pappa i söndags när han hämtade mig vid bussen

Känslan: Livet är meningslöst. Och jobbigt.

Resa: Haha, att åka till Näs, räknas det som resa? ;) Annars var jag i sthlm 2007..

Glädje: Rasmus skickade sms imorse och frågade hur jag mådde. <3

Dröm: Minns inte.

Person du träffade: Förutom mamma idag, så var det Nelly igår

Personen du pratade i telefon med: Ralle

Personen du fick sms av: Rasmus <3

Gången du åt 7-eleven korv: Jag har nog aldrig ätit en sån?

Gången du var utomhus: Igårkväll

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen? Öhh, någon julafton för några år sedan kanske.

Saken du köpte: Hårfärg

Kunde inte somna förrän runt klockan 4 imorse. Låg och pratade med Ralle i telefon i lite över två timmar, sen hade jag huvudet fyllt med dumma tankar som inte kunde försvinna och låta mig sova istället. Jag har ingen ork längre, inte den där lusten att verkligen leva. (Att leva är inte samma sak som att hålla sig vid liv!) Jag hatar att vakna varje morgon, för jag kan aldrig se fram emot dagen längre. Jag kan inte. Jag har nog gett upp.

Var på stan med Mami igår, fick nya underkläder, woho! Åt på donken också, med mami och Ralle. Mysigt.

"I do still get lost in your eyes
and it seems that I can't live a day without you
closing my eyes, and you chase my thoughts away
to a place where I am blinded by the light
but it's not right
"


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0