I take back all the things I said to make you feel like that.

2009-07-23 09:52:45 Vardag 1 kommentarer.

Ska snart iväg till jobbet, om ca en kvart. Jag vill verkligen, verkligen inte jobba! Det är äckligt tråkigt, 8½ timme har nog aldrig gått så långsamt förut. Inte ens i skolan går tiden så sakta. Har dock tagit morgans tips om att ta med mig en bok, så förhoppningsvis lyckas jag balansera läsandet och att hålla koll på när folk kommer. Tiden kanske går lite fortare då i alla fall. Ska även ringa rasmus sen har jag tänkt, när han nu vaknar. Det sista vi gjorde innan vi somnade var att tjafsa, vilket inte alls känns bra, så jag får gottgöra det lite idag.

Efter jobbet ska jag till Näs, kommer hem igen på lördag. :)
Nu måste jag kila. Puss på er!


Mjau.




Kommentarer
Alexandra skrev:

Kom hem nuu å prata me mig. ;) Hoppas de gick bra på jobbet.

2009-07-24 00:40:30





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0