We're so young and confused that we don't know to laugh or cry

2009-01-12 18:32:40 Vardag 1 kommentarer.

Igår fyllde Ralle 18 år, så nu är han en stor plutt! All grown up. Han öppnade presenter, sen sov vi några timmar. Efter det åt vi tårta, myste lite till i sängen, åt på restaurang, myste ännu mer i sängen. Sen på kvällen så sov han hemma hos mig och det var som vanligt jättemysigt, innan vi somnade satt vi och gjorde rörelser till mora träsks låtar :). Det var dock lite svårt att komma upp ur sängen imorse och ta sig till skolan, he-he...

I lördags var jag, Marre och Kristina på dansskolan eftersom dom hade öppet hus. Vi testade på två träningspass; bodyjam och aerobics (?), sen kollade vi in gymet en liten stund också. Det var rätt så skoj, faktiskt, så nu längtar jag bara tills dansen börjar igen! Ikväll ska vi dit och träna igen, the three of us, och det är bodyjampasset som gäller. Jag ser fram emot det, trots min träningsvärk i låren. Haha. Fråga inte vart den kom ifrån, cause I don't have a clue. ;) Efteråt blir det kanske att bada jacuzzi, men vi får väl se hur det blir med det. 

Just nu sitter jag bara och segar framför datorn, as usual, kollar facebook och lyssnar på musik i spotify... Mitt liv blir nog inte så mycket mer spännande än så här. Fast det kan i och för sig vara lika bra, haha. 

o Liiz hjärta Ralle, 708 dagar <3
o R.E.M. - Losing my religion
o 150 dagar till skolavslutning & sommarlov :)
o 305 dagar tills jag är 18!




Kommentarer
Kristina skrev:

Jag tyckte att det var väldigt dåligt att vi inte fick bada :( det såg så otroligt underbart ärligt ut! :D Så ni får väl tala om hur det var sen nr ni gjort det någon gång vid dansen (Y)

2009-01-12 22:53:41
http://kriistiinaaa.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0