I don't belong here.

2009-02-16 00:25:39 Vardag 1 kommentarer.

Förra helgen, på lördagen, så var det partaj med lite saknat folk! Det var jag, Marre, Jonas, Mogge, Olle och någon David(?). Borre tittade även förbi en stund. Det var jätteskoj, faktiskt. Vi lyssnade på musik, pratade och spelade nåra spel (eller lekar, vad man nu ska kalla det (the frog, jag har aldrig & någon nummergrej där man skulle byta ut siffror mot ord)). Grymt roligt, så tack för den kvällen folk! :)

I onsdags var hela Scenisk Gestaltning-gruppen på teater, vi såg teaterimprovisationer, med han Helge Skoog (han som spelade Ture Sventon). Det var asroligt! Vid ett tillfälle så fick jag och tre till gå upp på scenen och vara "låg status". Seriöst, jag höll på att garva ihjäl mig! Teaterimprovisationer är roligare än det låter hörrni, try it. Efteråt så gick vi på MAX och åt glass och pratade lite. :)

Den här helgen har jag varit med Ralle. Vi har spenderat största delen av helgen i sängen, haha, sett lite på film och så bara... Fast i fredags så bakade vi! Gissa vad vi bakade? *trumvirvel*... ... ... MUNKAR! :) Yep, och dom blev jättebra faktiskt. Vi gjorde 30 st, gav bort en och åt upp 29 st. Great, yes!

För övrigt så har jag inte så mycket pengar på mobilen den här månaden, nu har jag väl ca 20 kr som ska räcka i två veckor, så om jag inte svarar på sms får ni inte ta det personligt! (Om jag inte tycker om dig så gör det inget, då får du gärna ta det personligt, haha). Jag använder en sida på internet för gratis sms, så att jag i alla fall kan skicka några. Bra,bra! Enkelt också, som tur är, eftersom jag inte alltid är alltför smart. Dessutom så är det reklamfritt. Kan inte bli mycket bättre. (Klicka här)

                                            > I'M NOT A SLAVE TO A GOD THAT DOESN'T EXIST, 
                                    I'M NOT A SLAVE TO A WORLD THAT DOESN'T GIVE A SHIT. <

o
Liiz hjärta Ralle, 743 dagar <3
o Silvertide - It ain't me babe
o
115 dagar till skolavslutning & sommarlov :)
o 130 dagar till Metaltown (?)
o 270 dagar tills jag är 18




Kommentarer
"densomtyckerattduäräcklig" skrev:

fjortis. väx upp. du gör om bilderna, ser inte äns bra ut irl och tror att någon bryr sig ifall du mår dåligt. emo fjortis.

2009-04-26 22:42:56





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0