I'm not afraid to die - I just don't want to.

2009-02-20 22:34:19 Vardag 0 kommentarer.

Great! "Du kan prata med mig, jag finns här för dig." Var det det bästa jag kunde komma med? Jag undrar hur många som redan sagt det till dig, i din situation får man väl höra det från alla, minst 100000 gånger. Frågan är hur många som menar det. Hur många bryr sig verkligen? I know I do. Först blev jag bara chockad, men klumpen i halsen växte. Det tog ganska hårt, och det var jobbigt att höra, trots att det egentligen inte har med mig att göra. Jag bryr mig, på riktigt, det måste du förstå. Jag menar inte att du måste prata med mig om det eller så, men du måste veta att du alltid kan prata med mig! Jag vet inte vad jag ska säga. Men jag lyssnar (och om du vill ringa så försöker jag förstå skånska, I'll try my hardest ;) hihi). Jag kanske inte förstår, men jag försöker. Jag vill verkligen finnas här för dig. GAHH! Vad jag än säger eller gör så kommer det inte vara tillräckligt. Just nu önskar jag, mer än någonsin, att vi bodde närmare varandra. Men, du klarar det här... I just know it. För vet du vad? DU ÄR HELT BÄST! Du finns alltid där för mig, och du är så jäkla snäll. En sån som du förtjänar bara det bästa. Du är guld värd. Glöm inte det. Han kommer alltid att finnas där med dig, på ett sätt, bara du tror på det... Nu ska jag skicka sms till dig och tvinga dig att läsa det här :). Puss!

Kimzi <3





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0