If I'd stop lying I would just disappoint you.

2009-02-02 21:01:27 Vardag 0 kommentarer.

För en vecka sen så fick jag äntligen min tandställning, den var mer än välkommen. Mitt självförtroende steg genast några meter, för nu slipper jag ha cp-tänder. Jag vet inte om folk lägger lika mycket märke till mina tänder som jag alltid tror att dom gör, men... This is for the best. Två år med tandställning betyder att jag kommer ha ont i ca 20 veckor av 104... Oh, nu lät det helt plötsligt som att jag kommer ha tandställning i en evighet. Över hundra veckor, haha. Mjau!

Under andra veckan på min praktik så hände det väl inte så särskilt mycket, antar jag, min lärare kom och hälsade på. Jag fick bara massa beröm, så det var great. Ska tillbaka dit imorn, till fritidset alltså, och så ska vi till ishallen. Jag måste erkänna att det är drygt att sitta och glo där i 2 timmar, men jag har faktiskt ingen lust att åka skridskor heller, så... Aja.

I torsdags var det dans igen, det var asroligt! Jag har saknat dansen väldigt mycket, den är bäst. Jag är kär i dans. Bodyjam is the shit. Det var dock väldigt störande att 90% av alla som var där var fjortisar, man kan ju undra vad dom gör där liksom. Jag påstår inte att jag är helt normal eller att jag är bättre än dom (fast det är det jag menar egentligen, haha).

Eftersom alla är så hemskt intresserade (haha?) så ska jag dela med mig av vad jag kollat på för film, here's för januari.
- The best man / Söt, men väldigt typisk. The boy gets the girl, of course.
- Control / Tråkig, tråkig, tråkig... och nämnde jag att den var tråkig? Jag satt hela filmen och väntade på att den skulle börja bara. Musiken var dock helt okej på sina ställen :).
- Disaster movie / Smårolig och helt störd! ;) Jag kan väl inte påstå att den var jättebra, men den var inte dålig.
- Mamma mia! - the movie / Det var lite störande att dom sjöng så pass ofta, (I know, I know, det är en musikal), men för övrigt så var den bra!
- One missed call / Fick mig att hoppa till ett par gånger och så, men ingen toppenfilm direkt.
- Mirrors / Helt okej, men kändes överdriven mot slutet... Jag gillade dock första scenen och sen hur filmen slutade, det var lite småcoolt.


o Liiz hjärta Ralle, 729 dagar <3
o Alan Jackson - Buicks to the moon
o
129 dagar till skolavslutning & sommarlov :)
o 144 dagar till Metaltown (?)
o 284 dagar tills jag är 18





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0