A bit too insane, icing over a secret pain, you know you don't belong.

2009-02-28 00:20:01 Vardag 0 kommentarer.

Ananas är gott. (Jag undar hur mångas uppmärksamhet man får av att säga så, det är ju inte särskilt intressant att läsa om att ananas är gott - fast det är det. Gott alltså.)

Igår var en riktigt bra dag! :) Först så var jag, mamma, mormor och morfar ute och handlade i 2 timmar på förmiddagen. Alltså, vi var inte i en vanlig mataffär i 2 timmar nej... Haha. Det är väldigt ovanligt att jag umgås med dom, bara så där, så det var myys! Sen på eftermiddagen umgicks jag med min älskade syster :). Vi gick på stan och kollade (och shoppade, såklart), fikade, rensade ur hennes garderob (CLOTHES FOR MEE, ME, ME, ME!) och till sist så åt vi pizza nere på hennes jobb (hon åt pizza, jag åt av hennes). Vi lekte även fisk och akvarium när vi var där, mycket roligt! Vi är den konstigaste familjen jag vet, men på ett bra sätt. Höhö.

Idag var jag nere på stan en sväng me Marre, shoppade lite till, sen hem och gjorde pizza med Mami.

Jag kom att tänka på en sak nyss. För en halvtimme sen. Man tänker alltid att man ska rensa ur sin garderob för att man har kläder som man aldrig använder, men när man väl ska rensa ur den så tänker man "nej men, den här kommer jag säkert använda nån gång". WELL! Jag är en sån som aldrig slänger saker utan att tänka igenom det flera gånger först, sen vänta ett tag och tänka igenom det några gånger till. Idag hittade jag en ful gammal lång kjol som jag nog aldrig har använt, men den har ändå alltid klarat sig vid garderobsrensningar av någon anledning. Jag tog på mig en gul t-shirt, den fula kjolen och ett skärp. Voila! Den fula kjolen blev nice! Genom att bara sätta kjolen högre upp så slutade den vara tantig. Jättebra! Så där ser ni, ibland lönar det sig att spara sånt man tror att man aldrig kommer använda.

Nu ska jag kolla film. Woho. Det är ovanligt.

o Liiz hjärta Ralle, 755 dagar <3
o Third eye blind - Jumper
o
 103 dagar till skolavslutning & sommarlov :)
o 118 dagar till Metaltown (?)
o 258 dagar tills jag är 18





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0