Stockholm, here we come.

2009-12-08 22:15:35 Vardag 1 kommentarer.

Marilyn Manson - Running to the edge of the world


Idag har jag pluggat och haft det mysigt med mister P. P for perfect. Jag älskar dig och jag kommer sakna dig. ♥ 

Har ni testat chokladansiktsmask någon gång? Det är jättemysigt, luktar så gott att man bara vill äta upp den istället... Men det vore väl inte så lyckat, va?

Imorgon är det Stockholm med klassen som gäller, kommer hem igen på Fredag kväll. Då är det krogen som gäller! Be there or be square. ;)




Kommentarer
jjosefine skrev:

fettfinblogg! :D

2009-12-13 21:13:48
http://aabsolutjosefine.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0