This is all we've got now, scream until your heart stops.

2009-08-18 19:38:13 Vardag 0 kommentarer.

Segaste dagen på länge, har suttit i sängen hela dagen nästan. Satt dock på balkongen med mamma en stund på eftermiddagen och drack kaffe och pratade, och nyss kollade vi på film, men förutom det och toaletten så har jag inte varit uppe ur sängen idag. Vaknade runt klockan halv nio imorse och kände mig väldigt ensam, så det var ren lögn att kunna somna om. Förmiddagen spenderades med att kolla på Paris Hilton's my new BFF, 5-6 avsnitt eller något. Great.

I used to tell you that I never cried, well I lied, and now I'm dead inside.

Jag orkar inte vara ledsen varje dag
och jag orkar inte tjafsa jämt
och jag orkar bara inte känna såhär.
Jag vet inte hur vi blev så fel
och jag vet inte om vi kan fixa det.
Just nu vet jag ingenting to be honest.
How the hell did we get so broken?

Nu ska jag fortsätta sitta här i sängen och inte göra något, wish me luck. Hah.


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0