One, two, Freddy's coming for you...

2009-08-17 20:54:56 Vardag 0 kommentarer.

Kom hem från Rasmus idag. I know, I know, jag sa lördag eller söndag. Det råkade bli måndag, but so not my fault! Kanske lite mitt fel, men inte helt. Vi råkade kolla på fel turlista för bussen igår, så vi missade den jag skulle ta. Jag hade ingen lust att åka hem efter klockan 11 på kvällen sen, så stannade istället. :)

För övrigt så har jag och Rasmus kollat på alla Nightmare on Elmstreet-filmerna under dom senaste två veckorna, alla 8 filmer. Wooh. (A nightmare on elm street, freddy's revenge, dream warriors, the dream master, the dream child, freddy's dead - the final nightmare, wes craven's new nightmare och freddy vs. jason). Alla var bra förutom tvåan, Freddy's revenge. Den var helt värdelös faktiskt. Ni borde kolla på dom, i alla fall den första filmen och näst sista, dom är bäst. För er som inte vet, och nu förklarar jag det väldigt kort, så handlar filmerna om en snubbe som mördar folk i deras drömmar. Alltså, han existerar bara i deras drömmar och dör dom i drömmen så dör dom i verkligheten. Whatever you do, don't fall asleep.

Idag har jag lekt med Marre, men nu sitter jag hemma. Skönt! Saknar dock Rasmus lite, plus att det är väldigt, väldigt ensamt här. Det kommer kännas konstigt att lägga sig i sängen sen, själv. Hu. Jag får sitta och vänta på ett sms från honom (för jag tänker inte vara klängig och skicka först, nej, det går ju inte, haha.)


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0