Love is insane babe and we are too.

2009-08-13 18:33:45 Vardag 2 kommentarer.

Jag har nog blivit smått Rasmusberoende, I guess, för jag har varit med honom i stort sett varje dag sedan förra söndagen. Han åkte hem i torsdags och kom tillbaka i lördags, sen har jag varit med honom sedan dess. Det är mysigt, men börjar bli lite för mycket kanske. Sitter hemma hos mig nu, medan han är iväg och spelar paintball, men ska hem till honom sen igen och stanna där några dagar till. Kommer nog tillbaka till stan på lördag eller söndag.

I lördags var jag och Rasmus hemma hos Morgan ute i Hellvi, på en för tidig födelsedagsfest. Det var skoj! Det är alltid lika kul att träffa dom, så shame on Morgan för att han lämnar Gotland i höst. <3

Skolan börjar om exakt en vecka. Sista året på gymnasiet då. Jag vill inte växa upp. I'll be the new Peter Pan.


Mjau.




Kommentarer
Anonym skrev:

Awww <3



Kommer sakna er me!

2009-08-13 19:03:57



Kristina skrev:

Då är jag alla "the lost boys" :]

(kom inte på vad dom heter på svenska xD )

2009-08-16 21:11:41
http://kriistiinaaa.blogspot.com





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0