I want candy, lalalalala, I want candy!

2009-08-06 21:11:15 Vardag 0 kommentarer.

Jag är sjukt dålig på att skriva inlägg, I know, men jag skyller på jobbet. I söndags fick jag seriöst jobba 11½ timme, utan rast - och utan en ursäkt från deras sida. Jag är sjukt trött på det här nu, men sista dagen på lördag som tur är! Rasmus har varit jättesnäll den här veckan och suttit där med mig när jag har jobbat och hållit mig sällskap, ända tills idag när han åkte hem. Det har gjort dagarna mycket bättre, så jag lär väl tråka ihjäl när jag sitter där ensam i 8 timmar imorgon.

Fick lön förra veckan i alla fall, woho! Rasmus och jag gick på stan i måndags och shoppade lite, men duktig som jag är så gjorde jag bara av med lite över 600 kr, bra va? Jag är i alla fall stolt över mig själv, jag som brukar slösa upp allt på en gång. På kvällen gick vi ner på hamnen, satte oss på stenarna nere vid stranden och kollade på solnedgången. Det var sjukt mysigt, trots att vi bara såg det allra sista av solnedgången, men vi satt kvar där iaf en timme efteråt. Jag älskar dig.

För övrigt så har det inte hänt mycket i veckan, varit med Rasmus som sagt. Jobbat. Shoppat. Dessutom så har jag klippt mig, och kollat på film. Nightmare on Elm Street. Kollade på ettan och lite av tvåan innan jag somnade, funderar på att se klart den ikväll eller imorgon kanske. - One, two, Freddy's coming for you...

Ska leka med Ralle nu, så hejdå på er! Haha. Puss.


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0