That's all I want from you, I don't want you to fuck with my head!

2009-04-01 22:30:21 Vardag 0 kommentarer.

Igår var jag med Klimpen en stund, nice! :) Gick även hem till Jens en sväng på kvällen, kollade lite på tv och så. Förresten så träffade jag Söderlund på väg hem till Jens, vad är oddsen för det liksom? Nej men det var kul att träffa honom igen, det var ju ett tag sen om man säger så.

Idag har jag varit på jättebra humör! Fint väder har det varit också, så jag har för tillfället inget att klaga på (nästan i alla fall). Var ute och gick en sväng med Ralle på eftermiddagen, han skulle ta bilder till någon fotogrej i skolan och tyckte att jag skulle följa med. På kvällen var jag hemma hos Sanna :) vi satt mest och pratade och så, eftersom ingen kunde komma på något mer spännande att göra. Haha.

Snart ska jag nog gå och lägga mig, är massa trött!

We made magic that night,
oh he did everything right.


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0