I want to be with you.

2009-04-18 13:23:59 Vardag 1 kommentarer.

Dagens lista:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Sanna, baby :) <3
Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg och sov of course!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Jag vet inte, kollade internet och smsade typ

Det sista du sa högt: Jag sjöng på låten Have a heart med Bonnie Raitt

Det senaste någon sa till dig: kan du stänga dörren om du ska spela musik?

Vad har du druckit idag: Hallonsaft

Vad var det senaste du åt: En macka

Vad var det senaste du köpte: En födelsedagspresent till mami

Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är brun den

Vad är det för väder hos dig nu: Solen skiner, men det blåser kallt

Godaste glassmaken: Det beror på vilket humör jag är på, vad som är gott

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, och jag har varit med om det :)

Sover du tungt: Det gör väl alla ibland? Eller?

Drömmer du mardrömmar: Det händer, men inte så ofta som tur är

Trivs du med ditt jobb: Jag jobbar ju inte ens, haha

Favoritklädsel: Klänning :)

Favoritlåt just nu: Jag vet inte, har ingen särskild just nu, men Mr.Brightside är nice <3

Vad ser du om du tittar till höger: Min stängda dörr med en Linkin Park-poster på

Vad gör dig glad just nu: Vänner. För övrigt så känner jag mig inte ens lite glad.

Vad ska du göra härnäst: Ska snart ner på stan en sväng med Ralle :)

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Likgiltig och nere.

Favoritgodis: Jag är inte så förtjust i godis, så jag vet inte

Kläder just nu: Jeans, långärmad tröja och benvärmare.

Sommarplaner: Förhoppningsvis träffa Toffel och Adam <3

Hur många kuddar sover du med: Två

Spelar du något instrument: Nope, det gör jag inte

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska, helt klart! Morgnar är inte min grej alls.
Vad är viktigast för dig: Jag vet inte, eller va?

Är du kittlig: Ja, mest på benen ;)

Snarkar du: Nej inte vad jag vet

Stjärntecken: Skorpion

Äckligaste insekten: Alla insekter är jätteäckliga

Längtar du mest efter just nu: j.

Things aren't the way they were before, you wouldn't even recognize me anymore. Not that you knew me back then.

Var nere på stan en sväng igår efter skolan, med syster, och köpte present till mami som fyller år imorn! :) På kvällen var jag ute och gick med Sanna i ca 2 timmar, det var myys. Stundvis hade vi ganska tråkigt, men vissa stunder var vi helt störda och hade asroligt. Det märks att man går Barn- och Fritid, haha! :) Vi åkte rutchkana, gungade, åkte linbana, spelade bandy utan klubbor eller boll eller något ;), och var allmänt barnsliga hela tiden. Sanna är min lilla gråsugga <3. Runt klockan 11 så gick jag hem till Micke och kollade tv, sen sov jag där. Idag ska jag, som sagt, ner på stan med Ralle en sväng. Jag ska väl försöka plugga lite också, kanske. Vi får se.

It happens to be true, I only wanna be with you.
It's crazy, but it's true, I only wanna be with you.
No matter what you do, I only wanna be with you.


Mjau.





Kommentarer
Sanna skrev:

Lizz<3 du gör mig glad också :D.

Wiie :D

2009-04-22 16:52:41
http://www.metrobloggen.se/sannahansson





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0