I believe you, I believe!

2009-04-14 01:20:42 Vardag 0 kommentarer.

Det är helt sjukt va snabbt påsklovet har gått. Jag har verkligen ingen lust att gå till skolan imorgon, verkligen, verkligen inte! Åhh. Känner mig inte sådär överdrivet glad för tillfället heller. Har lust att stänga in mig i mitt rum, krypa ner under täcket, lyssna på musik och bara ligga där - men nej, det skulle väl aldrig gå för sig, va?

"... och akta dig för människor, för människor gör dig illa om dom kan."
Jag förstår mig inte på dig, inte nu, inte då, aldrig någonsin. Du är feg. Jag hatar dig, för allt du gjort mot mig, för det du gör mot mig, för allt. Jag förstår inte hur jag kan tro på dig, igen och igen och igen. Det måste vara något fel på mig. Jag har gett dig alldeles för många chanser, men jag vet att du skulle få hur många som helst till bara du bad om det... Jag kan liksom inte ta mig loss. Ibland vet jag inte ens om jag vill det. Just nu vet jag. Inte. Inte ens i närheten. Ärligt talat så har jag ingen aning. Fuck you.

Helgen har varit helt okej för övrigt. Var med Marre fredag, lördag och idag. I lördags kväll festade vi lite med Adam, Magnus, Simon, Johan och sen var det väl några till som jag inte kan minnas namnet på... Jag har verkligen inget bra minne när det gäller namn :). Idag så gick vi runt lite på stan, sen på kvällen gick vi hem till Micke (fast Marre gick efter en liten stund), så då umgicks jag med Micke och Jens. Nice, yes!

Nu ska jag sova, för klockan är alldeles för mycket.
God natt, sov sött, dröm om småkryp du mött!


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0