And no one even knew, it was really only you..

2009-04-09 19:56:41 Vardag 0 kommentarer.

Till att börja med, mina filmtips den här månaden (alla jag kollade på under mars):
- Seven pounds / Seg i början och lite svårt att hänga med, men så småningom blir den riktigt bra! Gråtfilm <3
- Twilight / Folk har gett mig väldigt höga förväntningar på den här filmen, och den levde nästan upp till dom. Puss på det, för den var väldigt bra.
- Frostbiten / Asså, svenska skådespelare... *suck!* Filmen var inte särskilt bra gjord heller.
- Eurotrip / Lite sådär halvkonstig och halvkul som man förväntar sig. Med andra ord, den var helt okej.
- Drömkåken / Funkar att kolla på, mer än så är det inte.
- What happens in Vegas / Förutsägbar, men ganska bra ändå..
- Shakespeare in love / Bra, bra, bra! Dessutom så är han snygg, han som spelar Shakespeare.
- Mycket väsen för ingenting / Lite seg sådär, men den var kul på sina ställen. :)
- Zozo / Den är rolig. Den är hemsk. Den är riktigt bra.
- Accepted / Helt okej, en såndär film som duger att kolla på när man inte har något bättre för sig.
- Step brothers / Otroligt tråkig, bara. Jag förstår ärligt talat inte vad det är med den som folk tycker om.

Ja, det var väl spännande läsning, eller vad säger ni? Jaså, inte..?

"Now they're going to bed
And my stomach is sick
And it's all in my head
But she's touching his chest now
He takes off her dress now
Let me go
I just can't look, it's killing me"


Senaste tiden har det inte hänt särskilt mycket. Var på stan och shoppade med Ralle i lördags, slappade i solskenet, och på kvällen var vi på bio och såg Män som hatar kvinnor. I söndags träffade jag min Marre en stund, vi var ute och gick ganska länge och sen satte vi oss framför datorn och tråkade. I måndags träffade jag Söderlund, Aron och två till som jag inte minns namnet på, på kvällen. Det var nice, yes. Sov kvar där till tisdagen också, och även halva den dagen spendrades med dom. Vi var och kollade på bandy i 5½ timme, snacka om träsmak i rumpan va! :) Tisdag-Onsdag sov jag hos Ralle, vi käkade massa godis och typ drack läsk. Haha. Igår, onsdag alltså, så var jag med Marre några timmar på dagen, kollade stan lite och sådär. Efter det så träffade jag Söderlund igen, vi gick lite på stan, till ÖB och sådär.. Inget överdrivet spännande. Satt hemma hos honom och kollade tv på kvällen. Idag när han åkte hem så träffade jag Klimpen en stund istället, men jag var alldeles för trött för att vara social, haha.

För övrigt så är jag trött på allt, förvirrad och orkar inte riktigt med mig själv ens. Dessutom så tycker jag att alla ni som lägger er i mitt och Ralles liv och vad som händer mellan oss, ni kan dra åt helvete! Ni har inte med det att göra. :)

· The offspring - You're gonna go far, kid ♫


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0